بنر اطلاعیه سلوا

شرایط و مقررات

  1. محصولات سلوا عمدتا توسط تولید کنندگان خرد، خانگی و روستایی تامین می شود.
  2. با توجه به عدم استفاده از مواد نگه دارنده در محصولات، امکان فساد آنها وجود دارد پس به شرایط نگهداری آنها توجه کنید.
  3. خریدار موظف است در هنگام تحویل، نوع، تعداد و سلامت (عدم فساد) محصول را بررسی کرده و در صورت مشاهده هر گونه مشکل در حضور مسئول توزیع با پشتیبانی تماس بگیرد و محصول یا محصولات را تحویل نگیرد، در صورت تحویل عواقب آن به عهده خود خریدار می باشد.
  4. توزیع محصولات برای شهرهای اصفهان، تهران و کرج توسط پیک و برای سایر شهرها توسط پست انجام می شود.
  5. سفارشات ثبت شده با هماهنگی تلفنی با پشتیبانی مجموعه سلوا قابلیت لغو دارد و در صورت پرداخت آنلاین، مبلغ پرداختی به کیف پول خریدار عودت داده می شود.
  6. با توجه به توزیع محصولات در روزهای متفاوت به تاریخ توزیع درج شده در اپلیکیشن سلوا توجه نمایید. در صورت عدم حضور در محل تحویل در روز توزیع، سفارش شما برگشت داده می شود و در صورت پرداخت آنلاین پس از کسر هزینه پیک، ما بقی مبلغ پرداختی به کیف پول خریدار عودت داده می شود. در صورت تمایل مشتری به ارسال مجدد هزینه پیک نیز مجددا دریافت می شود.
  7. مسئولیت سلامت کیک و غذای خانگی کاملا بر عهده آشپزهای خانگی(تامین کننده غذا) می باشد. با این وجود کارشناسان سلوا کیفیت و سلامت کلیه غذاها را قبل از قرار گرفتن روی اپلیکیشن از هر لحاظ بررسی کرده و در صورت تایید اجازه نمایش را می دهند.
  8. در طول زمان، کیک ها و غذاهای خانگی به صورت تصادفی توسط سلوا بررسی شده و همچنین کارشناسان سلوا به سلامتی آشپز ها و بهداشت منازل آنها از طریق بازدیدهای سرزده نظارت می کنند.
  9. کلیه آشپزهای خانگی فعال ملزم به دریافت کارت سلامت و بهداشت می باشند.
  10. ارتقا کیفیت در محصولات سلوا از طریق نظرات خریداران انجام می گیرد. لذا از خریداران محترم درخواست می شود پس از هر سفارش با ثبت نظر و امتیاز ما را در این امر یاری نمایند.
  11. هر کاربر مسئولیت صحت اطلاعات مندرج در حساب کاربری را می‌‌پذیرد و متعهد می‌‌شود که در صورت تغییر در هر بخش از این اطلاعات، حساب کاربری خود را به‌روز نماید.
  12. هر شخص (اعم از حقیقی و حقوقی) تنها مجاز به افتتاح یک حساب کاربری در اپلیکیشن سلوا است.
  13. استفاده از محتوای موجود در اپلیکیشن سلوا تنها برای مقاصد غیرتجاری و با ذکر منبع امکان پذیر است.
  14. لازم به ذکر است، در صورت تمایل به دریافت مبلغ مانده در کیف پول می توانید درخواست خود به همراه شماره شبا حساب، در قسمت تماس با ما درج نمایید.(بازپرداخت وجه ممکن است از یک الی دو هفته زمان ببرد.)
  15. سفارشاتی که با یک مبدا ولی با اکانت های مختلف چند مرتبه از یک کد تخفیف استفاده می کنند لغو خواهند شد و در صورت تکرار حساب کاربری مسدود می شود. 
  16. اعتبار هدیه مربوط به دعوت از دوستان صرفا برای دعوت کاربران فعال و یکتا می باشد و در صورت دعوت از کابرارن فیک، غیر فعال و غیر یکتا اعتبارات دریافتی لغو شده و در صورت تکرار حساب کاربری مسدود می شود.
  17. ساعت توزیع سفارشات در شهر اصفهان از 10 الی 15 و در تهران از 14 الی 20 می باشد. ساعت حدودی تحویل سفارش برای مشتریان در روز ارسال پیامک می شود.